Pakalpojumi:
|
Grāmatvedības pakalpojumi
Integrēta grāmatvedības uzskaite maziem un vidējiem uzņēmumiem Grāmatvedības uzskaišu atjaunošana Grāmatvedības un nodokļu konsultācijas 
|
|
Juridiskie pakalpojumi
Uzņēmuma reģistrācija un reorganizācija Konsultācijas saistībā ar uzņēmuma reģistrāciju un reorganizācijuJuridiskie pakalpojumi Līgumu izstrāde un analīze

|
|
Mārketinga pakalpojumi
Mārketinga izpēte un iekšējā tirgus analīze.Konkurentu analīze: cenas, pakalpojumi utt.Uzņēmuma preču portfeļa plānošana un analīze 
|
|
Pakal. tirgotājiem/piegādātājiem
Pārdošanas daļas testēšana Mērčendaizinga pakalpojumiSlepenais pircējsJūsu preces Latvijas lielākajos tirdzniecības tīklosBiznesa partneru meklēšana 
|
|
Citi konsultāciju pakalpojumi
Biznesa plānošana.Loģistikas, transporta un muitas jautājumu risināšana. Motivācijas sistēmas izveide un ieviešana Jūsu darbiniekiem.Virtuālais birojs.Esošo un/ vai potenciālo piegādātāju, partneru un klientu analīze 
|
Jaunākās ziņas
|
Latbusiness Consulting ziņas
ZiņasPiedāvājumiVakances 
|
|
Ziņas Latvijā
Ziņas 
|
|
Ziņas pasaulē
Ziņas 
|
|
Buziness forums
Partnerus meklēšana Konsultācijas Sadarbība 
|
|
Jaunumi
WEBJaunas idejas

|
Musu partneri:
|
 |
Mārketinga izpēte un iekšējā tirgus analīze.Konkurentu analīze: cenas, pakalpojumi utt.
Mārketinga izpētes galvenais mērķis ir nepieciešamās informācijas iegūšana par galvenajām tirgus, un tā nozaru tendencēm, klientiem, piegādātājiem, konkurentiem, lai varētu veikt pareizus lēmumus uzņēmuma vadīšanā. Tirgus izpētes mērķis ir paredzēts, lai varētu atrisināt uzņēmuma vadības problēmas sektoros b2C un b2b.
Mārketinga izpētes iemesli var būt sekojoši:
- nepieciešamība apgūt jaunus tirgus
- nepieciešamība paplašināties, uzņēmuma darbības diversifikācija
- partneru, piegādātāju, investoru meklējumi
- nepieciešamība ievākt informāciju, lai varētu sastādīt investīciju projektu, biznesa plānu, uzņēmuma attīstības stratēģiju
Mūsu pētījumu galvenie virzieni ir:
- patērētāju pētījumi
- konkurentu analīze
- preču un/ vai pakalpojumu pētījumi
Aptuvenā mārketinga pārskata pētīšanas struktūra
- izpētes kopsavilkums
- galvenās tirgus tendences
- konkurences vide
- galvenās vajadzības
- piegādātāji
|
|