Optimizējiet savējo biznesu:

Pakalpojumi:
Grāmatvedības pakalpojumi
•Integrēta grāmatvedības uzskaite maziem un vidējiem uzņēmumiem •Grāmatvedības uzskaišu atjaunošana •Grāmatvedības un nodokļu konsultācijas
Juridiskie pakalpojumi
•Uzņēmuma reģistrācija un reorganizācija •Konsultācijas saistībā ar uzņēmuma reģistrāciju un reorganizāciju•Juridiskie pakalpojumi •Līgumu izstrāde un analīze
Mārketinga pakalpojumi
•Mārketinga izpēte un iekšējā tirgus analīze.Konkurentu analīze: cenas, pakalpojumi utt.•Uzņēmuma preču portfeļa plānošana un analīze
Pakal. tirgotājiem/piegādātājiem
•Pārdošanas daļas testēšana •Mērčendaizinga pakalpojumi•„Slepenais pircējs”•Jūsu preces Latvijas lielākajos tirdzniecības tīklos•Biznesa partneru meklēšana
Citi konsultāciju pakalpojumi
•Biznesa plānošana.•Loģistikas, transporta un muitas jautājumu risināšana.• Motivācijas sistēmas izveide un ieviešana Jūsu darbiniekiem.•Virtuālais birojs.•Esošo un/ vai potenciālo piegādātāju, partneru un klientu analīze
Jaunākās ziņas
Latbusiness Consulting ziņas
Ziņas•Piedāvājumi•Vakances

Ziņas Latvijā
•Ziņas

Ziņas pasaulē
•Ziņas

Buziness forums
•Partnerus meklēšana •Konsultācijas •Sadarbība

Jaunumi
•WEB•Jaunas idejas ••
Musu partneri:
www.lbcriga.lv
Atbalsts:

Latvijas Reitingi

 

Mārketinga izpēte un iekšējā tirgus analīze.Konkurentu analīze: cenas, pakalpojumi utt.

Mārketinga izpētes galvenais mērķis ir nepieciešamās informācijas iegūšana par galvenajām tirgus, un tā nozaru tendencēm, klientiem, piegādātājiem,  konkurentiem, lai varētu veikt pareizus lēmumus  uzņēmuma vadīšanā. Tirgus izpētes mērķis ir paredzēts, lai varētu atrisināt uzņēmuma vadības problēmas sektoros b2C un b2b.
Mārketinga izpētes iemesli var būt sekojoši:

  • nepieciešamība apgūt  jaunus tirgus
  • nepieciešamība paplašināties, uzņēmuma darbības diversifikācija
  • partneru, piegādātāju, investoru meklējumi
  • nepieciešamība ievākt informāciju, lai varētu sastādīt investīciju projektu, biznesa plānu, uzņēmuma attīstības stratēģiju

Mūsu pētījumu galvenie virzieni ir:

  • patērētāju pētījumi
  • konkurentu analīze
  • preču un/ vai pakalpojumu pētījumi

Aptuvenā mārketinga pārskata pētīšanas struktūra

  • izpētes kopsavilkums
  • galvenās tirgus tendences
  • konkurences vide
  • galvenās vajadzības
  • piegādātāji
Copyright © LB Consulting ltd, 2002 - 2016. Privacy Policy | Terms Of Use